Wyposażenie Ford Fiesta Van

Van

- 1 metr sześcienny przestrzeni ładunkowej
- ładowność brutto 362 kg
- długość przestrzeni ładunkowej: 1296 mm
- pełna przegroda
- 4 uchwyty mocujące ładunek, spełniające normę DIN
- mata antypoślizgowa pokrywająca całą powierzchnię podłogi
- spojler tylny w kolorze nadwozia
- zdalnie sterowany centralny zamek ze składanym kluczykiem
- elektrycznie sterowane przednie szyby
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne z kierunkowskazami
- odtwarzacz radio stereo/CD, kompatybilny z formatem MP3, gniazdo AUX, cztery przednie głośniki – kontrolowane z kierownicy
- regulacja odległości i kąta nachylenia kolumny kierownicy
- elektryczny układ wspomagania kierownicy EPAS (Electric Power Assisted Steering)
- Inteligentny System Bezpieczeństwa Forda (IPS), z poduszką powietrzną dla kierowcy
- Poduszka pasażera oraz boczne poduszki powietrzne chroniące głowę i klatkę piersiową, łącznie z systemem aktywnych zagłówków i poduszka chroniąca okolice kolan kierowcy (opcjonalnie)
- ABS zapobiegający blokowaniu się hamulców, współpracujący z elektronicznym systemem podziału sił hamowania (EBD)
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP) z układem kontroli przyczepności kół napędzanych (TA) (opcjonalnie)

Van Trend

- przednie reflektory przeciwmgielne
- elektrycznie składane, ogrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia
- automatycznie włączające się wycieraczki i reflektory
- automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne
- komputer pokładowy
- siedzenie kierowcy z oparciem dla odcinka lędźwiowego kręgosłupa
- podgrzewana przednia szyba
- drugi składany kluczyk centralnego zamykania

Sport Van

- silnik wysokoprężny Duratorq TDCi o pojemności 1,6 litra
- 16-calowe koła z pięcioramiennymi alufelgami
- sportowe zderzaki i sportowa krata wlotu powietrza
- duży, sportowy spojler z tyłu
- MFD – wielofunkcyjny wyświetlacz komputera pokładowego
- dywaniki przednie
- specjalnie wyprofilowane sportowe fotele
- nakładki ochronne
- klimatyzacja
- kierownica pokryta skórą
- obniżone „sportowe” zawieszenie
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP) z układem kontroli przyczepności kół napędzanych (TA)i układem wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
- poduszki powietrzne chroniące głowę i klatkę piersiową, łącznie z systemem aktywnych zagłówków i poduszką chroniącą okolice kolan kierowcy

ECOnetic

- obniżone opory toczenia opon pozwalające na mniejsze zużycie paliwa oraz efektywniejszą pracę układu napędowego podczas jazdy
- zmodyfikowany 90-konny silnik wysokoprężny Duratorq TDCi o pojemności
- 1,6 litra w wersji z powlekanym filtrem cząstek stałych (c-DPF) dla jak największej oszczędności paliwa
- przełożenie przekładni głównej zmienione z 3,37 na 3,05, co zmniejszyło zużycie paliwa
- zielona kontrolka zmiany biegów wskazuje najlepszy dla ekonomicznego zużycia paliwa moment zmiany biegów
- dodano aerodynamiczne tylne deflektory, poprawiające opływ strumienia powietrza
- sportowe zawieszenie obniżono o 10 mm dla zwiększenia stabilności aerodynamicznej