Adaptacyjny tempomat
Adaptacyjny tempomat to system kontroli prędkości, który monitoruje drogę przed samochodem. Adaptive Cruise Control pozwala wybrać i utrzymywać prędkość (od 25 do 180 km na godzinę) z jaką chce jechać kierowca, a gdy wykryje pojazd znajdujący się przed Twoim samochodem, zwolni lub zahamuje, by zapewnić odpowiednią odległość między pojazdami. Gdy droga znów będzie pusta, system przywróci ustawioną prędkość.
Podróżuj komfortowo dzięki SYNC 3
Ford SYNC 3 to najnowsza i najbardziej zaawansowana wersja systemu SYNC. Jest szybki i intuicyjny w obsłudze. Można nim sterować za pomocą prostych poleceń głosowych w języku polskim. Większe przyciski nowego interfejsu ułatwiają obsługę, a 8” ekran dotykowy obsługuje gesty znane ze smartfonów i tabletów, dzięki czemu korzystanie z niego jest dziecinnie proste. Ford SYNC 3 jest wyposażony w funkcje AppLink, Apple CarPlay oraz Android Auto umożliwiające wyświetlanie informacji z Twojego telefonu na ekranie dotykowym pokładowego systemu multimedialnego.
Mocniejsze, bardziej ekonomiczne silniki wysokoprężne
Jednostka wysokoprężna o pojemności 2,2 l TDCi Duratorq charakteryzuje się świetnymi osiągami i niezawodnością. Ale to, co wyróżnia ten silnik, to nowe rozwiązania, dzięki którym przy niższym zużyciu paliwa dostarcza więcej mocy niż jego konkurenci.
Silnik dostępny w dwóch wariantach mocy: 130 KM z 6-stopniową ręczną skrzynią biegów lub 160 KM z 6-stopniową ręczną przekładnią lub 6-stopniową skrzynią automatyczną.
Potrzebujesz jeszcze więcej mocy? Wybierz 200-konnego diesla o pojemności 3,2 l TDCi Duratorq z momentem obrotowym wynoszącym 470 Nm.
Imponująco niskie zużycie paliwa wynoszące nawet 6,5 l/100 km i emisja CO2 oscylująca w granicy 171 g/km CO2 (dla 160 KM, napędu 4×4 z 6-biegową skrzynią ręczną i przełożeniem przekładni głównej 3,15).
Bezpieczne utrzymanie przyczepy w prostej linii
System stabilizacji toru jazdy przyczepy (Trailer Sway Control) wykrywa wychylenie przyczepy i zmniejsza prędkość pojazdu, poprzez ograniczenie momentu obrotowego silnika i stopniowe zwiększanie nacisku hamulców na wszystkie koła. Przywraca to stabilność i pozwala na zwiększenie kontroli nad przyczepą ciągniętą przez samochód.