zapytaj-o-szczegoly

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  

 

 

Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy (LSRG) DCIV Transit Custom

DANE TECHNICZNE

  • Przystosowany do przewozu  6 osób
  • Średnica zawracania (zewnętrzna obrysowa – po zabudowie) – 12,88 m
  • Dopuszczalna masa całkowita 3100 kg
  • Ładowność  850 kg
  • Silnik 2,2 TDCi  100KM /125 KM/155 KM  z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro 5 / Euro 6
  • Skrzynia biegów manualna 6 stopniowa + wsteczny
  • Moment obrotowy 310 /350/385 Nm
  • Napęd na oś przednią
  • Rodzaj pojazdu: Furgon – podwójna kabina na vanie 
  • Długość  przestrzeni  ładunkowej 1900 mm
  • Wyposażony w regał na sprzęt ratowniczo – gaśniczy

 

docxOpis techniczny

 

000

OZNAKOWANIE

1) Belka dachowa typu LED (niebieska) poiadająca:

  • minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED)
  • podświetlany szyld – biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu,
  • podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim – uruchamiane osobnym włącznikiem (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną.

2) Wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ) oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem.
3) Głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W.
4) Lampy typu LED (2 szt. niebieskie – spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ ) zamontowane w przedniej części pojazdu.
5) Lampa dachowa LED (2 sztuki)  – w tylnej części pojazdu – źródło światła wykonane w tej samej technologii co belka dachowa.
6) Wszystkie elementy sygnalizacyjne pochodzące od tego samego producenta.


ZABUDOWA

  • Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy.
  • Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi.
  • Podłoga przedziału załogi wykonana metodą natryskową - nieprzenikliwą dla wody.
  • Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia.
  • Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze.

 

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Radiotelefony
    • 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją   do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
    • radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
  • Regał na sprzęt techniczny – pompy, węże.
  • Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki.

 

POJAZD SPEŁNIA WYMAGANIA

pkt. 4.1, 4.2, 4.3.1 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553).

SAMOCHÓD POSIADA ŚWIADECTWO DOPUSZCZENIA WYDANE PRZEZ CNBOP.